Dilego.pl

Najczęstsze Pytania i Odpowiedzi

Tutaj mozna znaleźć odpowiedzi na najczęstsze pytania klientów.

Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
+

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.

Jaki jest sposób i termin realizacji zamówienia?
+

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Czas dostawy zależy od przewoźnika, czasu złożonego zamówienia, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Firmy kurierskie zazwyczaj dostarczają przesyłkę w ciągu 2-5 dni roboczych. Ponadto klienci otrzymują sms lub maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, wysłanie zamówienia oraz informację o numerze listu przewozowego.

Jakie są koszty dostawy paczki?
+

Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz wagi ładunku. Zasady naliczania opłat najlepiej zobrazuje tabela.

Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
+

Nie, niestety w chwili obecnej realizujemy zamówienia jedynie na terenie Polski.

Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym?
+

Tak!Jest możliwość osobistego odbioru towaru w naszym punkcie dostaw od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:30 - 17:00 oraz w piątki w godzinach 8:30 - 13:00 pod adresem Autoskla CARSiN KV, Hlavní 30/20, 362 63 Dalovice. W przypadku przesyłek ponadgabarytowych od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 16:00 pod adresem Průmyslová zóna II Ostrov - Panattoni North Park - Výdej nadrozměrných objednávek, Dolní Žďár 104, 363 01 Ostrov.

O przygotowaniu towaru do odbioru będziecie informowani e-mailem. Współrzędne mapy do nawigacji znajdują się na dolnym panelu i w kontaktach.

Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?
+

Płatności można dokonać na nasze konto: 62 1050 1070 1000 0090 3147 6063 ING Bank.

Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
+

Płatność za towar może być dokonywana tzw. za pobraniem lub przelewem.

W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
+

W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność przelewem, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.

Czy mogę oddać zakupiony produkt?
+

Klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki i zwrócić towar na zasadach i z zachowaniem terminów, o których mowa w regulaminie. W tym celu Klient powinien wypełnić oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (formularz zwrotu) drogą elektroniczną. Oświadczenie może złożyć na formularzu, który znajduje się na stronie internetowej Sklepu, tutaj bądź inny sposób przewidziany w ustawie O prawach konsumenta.

W przypadku Odstąpienia Sklep Internetowy zwraca Klientowi wszystkie otrzymane odpłatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dostarczenia zwrotu towaru) Zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Prawo od odstąpienia od umowy zawarte jest w prawach konsumenta. W przypadku zakupu towaru za pośrednictwem przedsiębiorstwa (na firmę - podanie NIP lub REGON) prawo do anulowania zamówienia lub odstąpienia do umowy nie istnieje. W takim przypadku sprzedaż nie jest regulowana przy pomocy Kodeksem Cywilnym, ale Kodeksem Handlowym.

W opakowaniu produktu nie była dołączona faktura?
+

Faktury dostarczamy w formie załącznika do e-maila o wysłaniu zamówienia oraz informację o numerze listu przewozowego, dzięki czemu można śledzić przesyłkę. Faktura zawiera podpis elektroniczny i pieczątkę, dlatego jest prawomocna do celów księgowych.

Jeszcze nie przyszedł e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia?
+

Jest możliwe że wpadł do spamu (Prosimy sprawdzić spam w skrzynce pocztowej) lub wpisany błędny adres e-mail w zamówieniu. Prosimy o kontakt z naszą infolinią +48 881 713 281, operator pomoże Wam ten problem rozwiązać.

Jest możliwość zapłaty na raty?
+

Nie, niestety nie sprzedajemy na raty.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zamówiony towar?
+

Tak, istnieje taka możliwość. W tym celu należy zaznaczyć odpowiednie pole w formularzu zamówienia.

Jak długi jest okres gwarancji na towar?
+

Prawa ustawowe krajowych klientów chronione są okresem gwarancyjnym, który w przypadku towarów konsumpcyjnych według Kodeksu Cywilnego wynosi 24 miesiące. Stosunki z podmiotami gospodarczymi (osoby prowadzące działalność gospodarczą, osoby fizyczne, osoby prawne, organizacje państwowe i niezyskowe) reguluje Kodeks Handlowy. W takim przypadku okres gwarancyjny wynosi 12 miesięcy.

Kto jest producentem waszych towarów?
+

Mamy kilku producentów, jak również kategorie produktów. Sport, sprzęt ogrodniczy, meble rattanowe i zabawki są głównie od czeskich dostawców. Niektóre produkty są z Niemiec, mają hale produkcyjne i w Chinach. Towar musi spełniać standardy niemieckie i UE.

Zastanawiam się, kiedy mogę dostać kod promocyjny?
+

Nasza firma od czasu do czasu rozdawa kody promocyjne w ramach specjalnych ofert. O kodach rabatowych dowiecie się z naszego mailingu, aby dostać kody rabatowe musisz się zarejestrować w naszym sklepie lub na naszym Facebooku.

Jest możliwa dostawa w sobotę?
+

Nie, niestety nie jest możliwa.

Oferujecie również napisy na namioty ogrodowe?
+

Niestety nie.

Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?
+

Jeżeli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości Klienta, a opakowanie sugeruje uszkodzenie towaru, bądź zawartość przesyłki nie jest zgodna z zamówieniem Klient zobowiązany jest odmówić odbioru przesyłki, spisać protokół w obecności Kuriera oraz poinformować o tym mailowo bądź telefonicznie pracowników Infolinii Sklepu Internetowego. Dołożymy wszelkich starań, aby wysłanie nowego towaru, bądź zwrot wpłaconej należności odbyły się jak najszybciej.

Co mam zrobić jeśli kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę, ale nie został sporządzony protokół szkody?
+

Reklamacja towaru uszkodzonego podczas transportu wiąże się z pewnymi utrudnieniami, jednakże istnieje możliwość jej realizacji. Jeżeli przesyłka zostanie odebrana bez wcześniejszej weryfikacji i oceny czy produkt został uszkodzony, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską oraz zgłosić chęć sporządzenia protokołu szkody. W obecności Kuriera należy dokładnie wypełnić dokument oraz sprawdzić, czy jest on zgodny ze stanem faktycznym. Uprzejmie prosimy o przekazanie paczki w stanie nienaruszonym (w którym został odebrany od kuriera za pierwszym razem). Wypełniony i podpisany protokół należy odesłać na adres firmowy Sklepu Internetowego razem z reklamowanym towarem. Najpierw prosimy wypełnić formularz reklamacyjny. Tak wysłać towar na Genox s. r. o., Průmyslová zóna II Ostrov - Panattoni North Park, Dolní Žďár 104, 36301 Ostrov, Czechy.

Sklep internetowy nie odbiera kierowanych do niego przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

Wczytywanie
Wczytuję...

Produkt został dodany do koszyka

select